Jak připravit obchodně úspěšný obsah e-shopu – jaké to bylo a fotky z akce

Jak připravit textový popis zboží, anotaci kategorie, aktualitu na firemní blog, PR článek, jak pracovat s obrázky zboží i fotit či upravovat je, tipy pro práci s videem... Proud návodů a rad jak připravit obchodně účinný obsah e-shopu byl opravdu vydatný. Plné dvě hodinky nám copywriterka Alena Nekvapilová ukazovala jak správně zaujmout naše zákazníky.

Parádní výklad doplnila moje maličkost o vysvětlení modelu AIDA, který ukázal důvody proč se kvalitnímu obsahu e-shopu věnovat a na závěr jsme si vysvětlili význam obsahu v optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a krátce přiblížil výhody a rizika automatického importu zboží do e-shopu.

Zapište si do kalendáře:

13. března Workshop o přístupnosti internetových stránek
20. března Školení optimalizace pro vyhledávače zboží
27. března Školení 24 skvělých tipů jak propagovat e-shop za pár kaček

Sledujte náš blog!

Jak připravit obchodně úspěšný obsah e-shopu – jaké to bylo a fotky z akce
Jak připravit obchodně úspěšný obsah e-shopu – jaké to bylo a fotky z akce
Jak připravit obchodně úspěšný obsah e-shopu – jaké to bylo a fotky z akce
Jak připravit obchodně úspěšný obsah e-shopu – jaké to bylo a fotky z akce
Jak připravit obchodně úspěšný obsah e-shopu – jaké to bylo a fotky z akce
Jak připravit obchodně úspěšný obsah e-shopu – jaké to bylo a fotky z akce
Jak připravit obchodně úspěšný obsah e-shopu – jaké to bylo a fotky z akce
Jak připravit obchodně úspěšný obsah e-shopu – jaké to bylo a fotky z akce
Komentáře ke článku Jak připravit obchodně úspěšný obsah e-shopu – jaké to bylo a fotky z akce
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
r_žová: