Co nám řekly Hledejceny.cz na nekonferenci Vyhledávače zboží 2012

David Holeček a Ivo Lašek představili na nekonferenci Vyhledávače zboží 2012 vyhledávač Hledejceny.cz. Podívejme se společně na TOP témata, která v příspěvku padla a ukažme si prezentaci plnou dat.

Historie Hledejceny.cz

David nás seznámil s historií Hledejceny.cz, která se píše od roku 2006. Na trhu tedy byly dříve než Heureka.cz i Zboží.cz. Za ty roky prošli majetkovou účastí Acmoware, investičního fondu Centralway AG až po aktuální akvizici vydavatelstvím Mladá Fronta.

Budoucnost Hledejceny.cz

Nejbližší budoucnost Hledejceny.cz jasně udává nový vlastník, Mladá Fronta, a začlenění do jeho struktur. Očekávat tak můžeme užší integraci s obsahovými službami, jako např. MobilMania.cz či Živě.cz, ať už v rámci integrace zboží do článků, nebo white labelingu, kdy daný magazín bude obsahovat vlastní vyhledávání v určitém segmentu zboží.

Optimalizace inzerce

Vyšší proklikovost, a tím i tržby, lze získat, podle Davida Holečka a Iva Laška, aktivním zapojením do aukčních nabídek, kdy inzerenti navyšují cenu prokliku. Konečná cena je přitom, podobně jako v Skliku či AdWords, stanovena dle nejnižší ceny potřebné pro získání daného umístění. Příklad výpočtu viz prezentace dále.

Další témata

Protože toho bylo opravdu hodně, další zajímavá témata shrňme v bodech:

  • certifikát nejnižší ceny dle Hledejceny.cz,
  • dostupnost zboží dle vzdálenosti provozovny od uživatele
  • tagy DELIVERY_COST, NOIMPORT a TOLLFREE,
  • diskuse zda nejnižší cena přináší e-shopu nejvyšší zisk,
  • úskalí v uvádění cen dopravy,
  • satelitní weby s inzercí z Hledejceny.cz

a mnoho dalšího.

David Holeček a Ivo Lašek z Hledejceny.cz
David Holeček přednáší
V sále nás bylo 90
Ivo Lašek přednáší o vývoji Hledejceny.cz
Atmosféra v sále byla bezva
Komentáře ke článku Co nám řekly Hledejceny.cz na nekonferenci Vyhledávače zboží 2012
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
žl_tá: