@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Kam se bude v blízké budoucnosti ubírat trh vyhledávačů zboží v ČR? Zamyslí se David Folprecht ze Srovnáme.cz na akci Vyhledávače zboží 2012. Přečtěte si o Davidově příspěvku víc.
David Folprecht založil vyhledávač zboží Srovnáme.cz ještě při studiích na vysoké škole. Postupem času se ze Srovnáme.cz stal významný vyhledávač zboží, který soupeří s Hledejceny.cz, Hyperzbožím a Google Nákupy o pozici trojky na českém trhu.
David má s trhem vyhledávačů zboží dlouholeté zkušenosti. Pro nás si připraví příspěvek kapku vizionářský – pohlédne do sousedního Německa, seznámí nás s poměry na trhu a postaví na tom odhad budoucího vývoje tady u nás v ČR. Co nás čeká za rok či za dva? Jsou cílové ceny prokliků v rozmezí 6 - 8 Kč konečné, nebo ještě porostou? Tyto a další otázky zkusí zodpovědět ve svém příspěvku na akci Vyhledávače zboží 2012, která proběhne první červnové úterý v Brně.
Termín, podrobné informace a přihlášky na akci zde >>