Praktické zkušenosti s Nabídkami, novým reklamním formátem na Firmy.cz

Ilustrace akční nabídky na Firmy.cz Nové rozšíření inzerce na Firmy.cz nese název Nabídky a jde o publikaci až 10, časově omezených, obchodních sdělení. Přečtěte si, jaké jsou zkušenosti s tímto reklamním formátem.

O Nabídkách na Firmy.cz

Nabídky volně navazují na novinky, které spouští od jara firemní katalog, české portálové jedničky Seznam.cz, Firmy.cz. Po změnách v grafice či výpisu položek ze Zboží.cz následuje nyní spuštění akčních Nabídek.

Jak připravit první Nabídku na Firmy.cz

  • Přihlaste se do administrace Firmy.cz. Pokud nemáte přístupy k dispozici, kontaktujte svého obchodníka, který vás má u Seznamu na starosti. Zdarma vám přístupové údaje zajistí.
  • Vytvořte Nabídku a odešle ke schválení.
  • Administrátor schválí Nabídku a ta se do 24 hodin od schválení objeví na veřejném webu Firmy.cz. V případě neschválení jste informováni e-mailem a můžete Nabídku upravit.

Náhled Nabídky ve výsledcích vyhledávání Firmy.cz

Náhled Nabídky ve výsledcích vyhledávání Firmy.cz

Co je důležité

Zvýraznit firemní vizitku

Nabídky rozšiřují firemní vizitku na Firmy.cz. Ta tak může zaujmout více uživatelů jak do firemní vizitky, tak na firemní web.

SEO

Nabídka obsahuje zpětný odkaz na vlastní stránku s podrobnostmi o nabídce. Lze tak posílit cílovou stránku jak z pohledu návštěvnosti, tak z pohledu fulltextového vyhledávání.

Kvalitní text Nabídky

Nabídky jsou časově omezené a, přinejmenším zpočátku, nemusí být tvorba textu Nabídky tak, aby prošla schválením administrátora, jednoduchá. Pokud se začtete do požadavků na text Nabídky, zjistíte, že pravidla publikace výslovně zakazují hned několik návyků, které by měl mít autor obchodních sdělení, v čele s výzvou k akci. Je dobré pečlivě prostudovat nápovědu Firmy.cz, včetně příkladů co nesmí popis Nabídky obsahovat.

Označit odkazy Nabídek

Odkazy na cílové stránky Nabídek lze označit pro sledování prokliků na cílový web, např v Google Analytics. Lze tak sledovat, alespoň částečně, efekt jednotlivých sdělení.

Komentáře ke článku Praktické zkušenosti s Nabídkami, novým reklamním formátem na Firmy.cz
Michal Janík 6. 9. 2012 10:05

PS.: byl dotaz na cenu - inzerenti s firemním zápisem Praktik mají Nabídky zadarmo.

Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
oran_ová: