Jaký byl workshop o Twitteru a Facebooku

Loga Twitteru a Facebooku, ilustrace

Sociální média Facebook a Twitter nám naplnila dubnový workshop, a to tak, že naše klubovna byla našlápnutá k prasknutí internetovými fandy od provozovatelů e-shopů až po marketingové profesionály. Nu a původně dvouhodinový workshop se nám natáhl rovnou na příjemné čtyři hodinky. Pojďme si říct, jaké to bylo.



Jindra Fáborský o Facebooku

Jindra Fáborsky z Igloonetu představil základy marketingu na Facebooku. Bylo toho opravdu hodně, co zmínil, za jiné jmenujme např. povedené „české“ příspěvky anglické kapely Kooks připravené pomocí Google Translatoru, pravidlo 1:9:90 kdy:

  • 1 % uživatelů obsah vytváří,
  • 9 % uživatelů obsah šíří,
  • 90 % uživatelů obsah konzumuje.

Dál přišla řeš třeba na výsledky Facebook e-shopů a specifika přímého prodeje v této sociální síti, nebo třeba PPC reklamu na Facebooku.

Katka Václavková

Twitter představila Katka Václavková. Opět jsme toho probrali opravdu hodně, a tak namátkou zmiňme chytrou práci s hashtagy, využití Twitteru v interakci s anketami, nebo třeba televizními pořady. Mimochodem zatímco v Americe, podle Katky, silně posílil Twitter díky soutěži X Factor, v ČR zatím aktivněji tuto sociální síť používá asi jen pořad Hydepark na ČT. Jediným ověřeným uživatelem Twitteru z ČR je, podle Katky, Radek Hulán. Za zmínku stojí také citát: „…Česká Twitter scéna si o sobě myslí, ze jsou elita…“

Souhlasíte?

PS.: Děkuji všem za účast na povedením workshopu. Katce a Jindrovi bych rád poděkoval za pěkné příspěvky. Díky.

Komentáře ke článku Jaký byl workshop o Twitteru a Facebooku
Michal Janík 27. 4. 2012 04:34

PPS.: Tento workshop byl 100% obsazen dlouho předem. Sledujte Twitter ( :o), ať jste v obraze a víte o příští akci mezi prvními!

fremy (bez ověření) 1. 5. 2012 20:45
To je snad poprvé, co vidím pravé jméno Katky.
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
m_drá: