Stáhněte si materiály z přednášky o hodnocení rentability investic do marketingu

Jak nakupovat reklamu pro e-shop a neprodělat kalhoty, tak se jmenovala přednáška na brněnském Barcampu, kde jsme se bavili o vyhodnocování rentability investic do marketingu malého e-shopu.


Záznam přednášky se připravuje. Slíbil jsem publikovat materiály z přednášky. Tady jsou:

Schéma hodnocení procesu investic do reklamy

Schéma procesu vyhodnocování přínosů reklamních investic

Schéma procesu vyhodnocování přínosů reklamních investic.

Tabulka s výpočtem rentability investic do reklamy

Tabulku s ukázkovým reportem výpočtu rentability jednotlivých skupin zdrojů návštěvnosti (SEO, PPC, E-mail marketing...) stahujte zde v XLS. Tabulka byla připravena v OpenOffice. Pokud máte podezření, že v jiném programu nevypadá správně, porovnejte ji s náhledem v PDF.

Oproti přednášce došlo ke změně. Bylo doplněno vlastní políčko pro uvedení marže e-shopu a výsledky upraveny z "reálných" tržeb na marže.

Chcete vědět o marketingu na internetu více? Sledujte naše RSS!

Komentáře ke článku Stáhněte si materiály z přednášky o hodnocení rentability investic do marketingu
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
žlu_á: