@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Pozice webu ve výsledcích vyhledávání s vámi bude řešit ledasjaký „SEO konzultant“. Setkali jste se ale už s takovým, který by věnoval pozornost tomu jaké informace a v jaké podobě se ve výsledcích vyhledávání vypíší, zda budou pro uživatele atraktivní a jaké bude jejich CTR? Že vám to přijde spíš jako PPC reklama? Ale vždyť mají přirozené výlsedky vyhledávání s PPC tolik společného! Pojďme si o tom povídat na ostravském Barcampu.
Skutečně, PPC reklama a přirozené výsledky vyhledávání, mají společné mnohé. V obou případech jde o marketing. Tedy situaci, kdy např. prodávající předkládá sdělení potenciálnímu zákazníkovi s určitým cílem. Důležité tak nejen to, zda jej uživatel slyší (na jaké pozici se vypisuje ve výsledcích vyhledávání či PPC reklamě) ale také to, zda sdělení, potenciálního zákazníka zaujme a přiměje k prokliku na cílový web.
Podívejte se na následující úryvky ze stránek s výsledky vyhledávání. Nemá některý z nich výhodu?
Ukázka výsledků vyhledávání Google, jedna položka podporuje mikrofortmáty, uhodnete která?
Ukázka výsledků vyhledávání Seznam.cz. Jedna položka by zasloužila pochválit za práci s textem a obrázkem v náhledovém obrázku, uhodnete která?
Nu a o tom bych rád diskutoval. O tom, jak vylepšit svůj výsledek vyhledávání tak, aby lépe plnil obchodní cíle podniku, třeba skrz vyšší CTR.
Rád bych se s vámi podělili o zkušenosti s následujícími technikami: