Co rozhodne o úspěchu v české e-commerce

Kufr s kávou, ilustrace

Dříve o úspěchu v e-commerce rozhodovaly skvělé kampaně. Nyní jsou standardem.

Brzy rozhodne schopnost opravdu správně vyhodnotit výsledky.

A co pak? Pak rozhodne to, kdo ví, kde má jádro svého podnikání.

Komentáře ke článku Co rozhodne o úspěchu v české e-commerce
Lukáš Pítra (bez ověření) 5. 4. 2013 15:20

Zní to hezky a souhlasím, přesto je tam ještě jeden faktor - hrubá síla rozpočtu. Schopnost vstřebat chyby, omyly a důsledky neznalosti (třeba dat, nebo svého jádra podnikání) finančním polštářkem stále dovoluje zůstat na trhu řadě projektů, které by tam už "teoreticky" být dávno neměly a naopak omezené prostředky a nízká "risk tolerance" leckdy neumožňuje výrazněji uspět těm, co dělají svůj byznys "papírově správně" :-)

Michal Janík 5. 4. 2013 15:37

Je to otázka času. Se silou finančního polštáře naprosto souhlasím Lukáši. V řadě segmentů ale konkurence neustále přituhuje. Kdo funguje méně efektivně, musí vynakládat větší zdroje a ani velký finanční polštář není bezedný. Byť může vydržel roky.

V takovém případě pomůže finanční polštář získat čas, aby si podnik uvědomil slabé místo a něco s ním udělal.

PS.: Ta efektivita je docela zapeklitá. Může mít různé podoby. Např. fakt, že znáš ředitele velkého mediálního domu, který ti dohodí bezva reklamu za pár korun, do efektivity podniku zapadá také.

Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
hně_á: