@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Dříve o úspěchu v e-commerce rozhodovaly skvělé kampaně. Nyní jsou standardem.
Brzy rozhodne schopnost opravdu správně vyhodnotit výsledky.
A co pak? Pak rozhodne to, kdo ví, kde má jádro svého podnikání.
Zní to hezky a souhlasím, přesto je tam ještě jeden faktor - hrubá síla rozpočtu. Schopnost vstřebat chyby, omyly a důsledky neznalosti (třeba dat, nebo svého jádra podnikání) finančním polštářkem stále dovoluje zůstat na trhu řadě projektů, které by tam už "teoreticky" být dávno neměly a naopak omezené prostředky a nízká "risk tolerance" leckdy neumožňuje výrazněji uspět těm, co dělají svůj byznys "papírově správně" :-)
Je to otázka času. Se silou finančního polštáře naprosto souhlasím Lukáši. V řadě segmentů ale konkurence neustále přituhuje. Kdo funguje méně efektivně, musí vynakládat větší zdroje a ani velký finanční polštář není bezedný. Byť může vydržel roky.
V takovém případě pomůže finanční polštář získat čas, aby si podnik uvědomil slabé místo a něco s ním udělal.
PS.: Ta efektivita je docela zapeklitá. Může mít různé podoby. Např. fakt, že znáš ředitele velkého mediálního domu, který ti dohodí bezva reklamu za pár korun, do efektivity podniku zapadá také.