@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Vedle obsahu marketingového sdělení je důležité také kdo jej říká a s jakým cílem. Uplynulé prezidentské volby byly v tomto směru nadmíru zajímavé. Ukažme si několik příkladů.
Pro stručnou analýzu byla vytvořena následující koláž ze zajímavých článků. Vzhledem k malému rozsahu a subjektu autora nemůžeme výběr označit jako reprezentativní vzorek. Zajímavý ovšem je.
Výběr článků o prezidentské kampani 2013.
Z uvedených článků plyne, že marketingové komunikace prezidentských volem 2013 se zúčastnili například:
Všimněte si různorodosti škály osob a zájmových skupin, do viditelné marketingové komunikace viditelně zapojených. Na to, že se osobě prezidenta přikládaly, v důsledku omezených pravomocí, menší význam, je to zajímavé, že?
Je zajimave, jakou maji lzi a populismus silu, i kdyz jsou podporeny nositelem amnestie, kterou drive velmi kritizoval.
V tomto state se podle mne dockame jeste hodne zajimavych ukazu.
Z meho pohledu je dulezite, ze stavajici Vasek uz odejde. Prestoze s nim vuci EU vetsinou souhlasim, jeho statnicke kroky v CR v konci panovani jsou z meho pohledu fatalni. Jakoby chtel stihnout, co se nepovedlo a tak to stoji za to.