Estébák, prezident či funkcionář KSČ, účastníci marketingové kampaně prezidentských voleb 2013

Vedle obsahu marketingového sdělení je důležité také kdo jej říká a s jakým cílem. Uplynulé prezidentské volby byly v tomto směru nadmíru zajímavé. Ukažme si několik příkladů.

Přehled článků

Pro stručnou analýzu byla vytvořena následující koláž ze zajímavých článků. Vzhledem k malému rozsahu a subjektu autora nemůžeme výběr označit jako reprezentativní vzorek. Zajímavý ovšem je.

Výběr článků o prezidentské kampani 2013.

Kdo v kampani komunikoval

Z uvedených článků plyne, že marketingové komunikace prezidentských volem 2013 se zúčastnili například:

  • prezident republiky a jeho širší rodina (manželka, bratr),
  • fukcionář KSČ,
  • příslušník STB,
  • osobnosti důkazem popírají populismus či lež,
  • tisíce občanů.

Závěrem

Všimněte si různorodosti škály osob a zájmových skupin, do viditelné marketingové komunikace viditelně zapojených. Na to, že se osobě prezidenta přikládaly, v důsledku omezených pravomocí, menší význam, je to zajímavé, že?

Informační zdroje:

Komentáře ke článku Estébák, prezident či funkcionář KSČ, účastníci marketingové kampaně prezidentských voleb 2013
Anonym-petrpo (bez ověření) 11. 2. 2013 21:33

Je zajimave, jakou maji lzi a populismus silu, i kdyz jsou podporeny nositelem amnestie, kterou drive velmi kritizoval.
V tomto state se podle mne dockame jeste hodne zajimavych ukazu.
Z meho pohledu je dulezite, ze stavajici Vasek uz odejde. Prestoze s nim vuci EU vetsinou souhlasim, jeho statnicke kroky v CR v konci panovani jsou z meho pohledu fatalni. Jakoby chtel stihnout, co se nepovedlo a tak to stoji za to.

Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
růžo_á: