@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Nové rozšíření inzerce na Firmy.cz nese název Nabídky a jde o publikaci až 10, časově omezených, obchodních sdělení. Přečtěte si, jaké jsou zkušenosti s tímto reklamním formátem.
Nabídky volně navazují na novinky, které spouští od jara firemní katalog, české portálové jedničky Seznam.cz, Firmy.cz. Po změnách v grafice či výpisu položek ze Zboží.cz následuje nyní spuštění akčních Nabídek.
Náhled Nabídky ve výsledcích vyhledávání Firmy.cz
Nabídky rozšiřují firemní vizitku na Firmy.cz. Ta tak může zaujmout více uživatelů jak do firemní vizitky, tak na firemní web.
Nabídka obsahuje zpětný odkaz na vlastní stránku s podrobnostmi o nabídce. Lze tak posílit cílovou stránku jak z pohledu návštěvnosti, tak z pohledu fulltextového vyhledávání.
Nabídky jsou časově omezené a, přinejmenším zpočátku, nemusí být tvorba textu Nabídky tak, aby prošla schválením administrátora, jednoduchá. Pokud se začtete do požadavků na text Nabídky, zjistíte, že pravidla publikace výslovně zakazují hned několik návyků, které by měl mít autor obchodních sdělení, v čele s výzvou k akci. Je dobré pečlivě prostudovat nápovědu Firmy.cz, včetně příkladů co nesmí popis Nabídky obsahovat.
Odkazy na cílové stránky Nabídek lze označit pro sledování prokliků na cílový web, např v Google Analytics. Lze tak sledovat, alespoň částečně, efekt jednotlivých sdělení.
PS.: byl dotaz na cenu - inzerenti s firemním zápisem Praktik mají Nabídky zadarmo.