@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Pozice klíčových slov ve vyhledávačích se v Google Analytics sledovat dají. Jak na to si řekneme v dalším díle seriálu o filtrech Google Analytics. Ten jsem připravil tentokráte jako článek v PDF. Twítněte si o něj, rád vám jej pošlu. Zde je ukázka z článku.
Co o článku řekli jiní
Ten článek je super. Fakt se mi líbí. Je to fakt dobrý nápad.
Marek Žáček
senior SEO konzultant, Optimio
Pozice klíčových slov ve vyhledávačích trápí řadu SEO „odborníků“. My si při práci s Google Analytics nebudeme pokládat otázku „Na jakých pozicích jsou mé stránky na určitá slova“. Místo toho si položíme otázku: „Na jaké stránce bylo klíčové slovo, když na něj uživatel klikl a přišel na náš web“.
Filtry Google Analytics umožňují díky regulárním výrazům a proměnným rozložit URL stránky, ze které návštěvník přišel a některé jeho části zapsat do proměnných Google Analytics. Toho využijeme a pomocí filtru doplníme klíčová slova o informaci, ze kterého vyhledávače uživatel přišel, zda šlo o placené či neplacené vyhledávání a pořadí stránky ve výsledcích vyhledávání.
Postup si ukážeme na vyhledávači Seznam.cz. Nová, upravená slova budou tedy vypadat tedy takto…
Obrázek: Přehled klíčových slov, na která uživatelé přišli z druhé stránky vyhledávače získáte s novými filtry snadno.
Napište mi na profil @michaljanik. Obratem vám PDF se článkem pošlu.
PS.: Abych vám mohl PDF zaslat, je třeba twitter @michaljanik zařadit mezi sledované. Rád si váš účet zařadím mezi sledované také.
Zde je odkaz na PDF ke stažení: http://www.michaljanik.cz/sites/michaljanik.cz/files/clanky/download/google-analytics-pozice-vyhledavace.pdf
Berte prosím na vědomí, že materiál je staršího data.
Děkuji.