@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Jak nakupovat reklamu pro e-shop a neprodělat kalhoty, tak se jmenovala přednáška na brněnském Barcampu, kde jsme se bavili o vyhodnocování rentability investic do marketingu malého e-shopu.
Záznam přednášky se připravuje. Slíbil jsem publikovat materiály z přednášky. Tady jsou:
Schéma procesu vyhodnocování přínosů reklamních investic.
Tabulku s ukázkovým reportem výpočtu rentability jednotlivých skupin zdrojů návštěvnosti (SEO, PPC, E-mail marketing...) stahujte zde v XLS. Tabulka byla připravena v OpenOffice. Pokud máte podezření, že v jiném programu nevypadá správně, porovnejte ji s náhledem v PDF.
Oproti přednášce došlo ke změně. Bylo doplněno vlastní políčko pro uvedení marže e-shopu a výsledky upraveny z "reálných" tržeb na marže.
Chcete vědět o marketingu na internetu více? Sledujte naše RSS!