@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Třetí díl seriálu přednášek Stavíme e-shop proběhl na březnové Internet Session ve sklepeních brněnské vinárny Baroko. Tématy byly tentokráte propagace e-shopu, vyhledávače zboží a PPC reklama zaměřená na produkty.
Ve výborné náladě se nesela březnová Internet Session. Tradičně přátelské atmosféře vévodily tentokráte e-shopy. Honza Bindr zahájil setkání obsáhlým přehledem, kde oslovit potenciální zákazníky e-shopu. Diskuse se strhla kolem rozdělení e-shopů na malé, stření a velké podle obratu.
Vyhledávačům zboží se věnoval Michal Janík, tedy moje maličkost. Představili jsme si tento důležitý segment zdrojů návštěvnosti a podiskutovali o něm. Za zmínku stojí debata o stávajícím stavu Zboží.cz, nebo třeba vyhledávači Heuréka.cz a jeho prvcích webu 2.0.
Marek žáček patří mezi brněnské autority PPC reklamy. V závěrečné prezentaci se zaměřil na pojetí PPC se zaměřením na propagaci samotného zboží. Tento přístup cílí spíše na long tail a vyznačuje se výraznou pracností při nastavování kampaní.
Přikládám fotky z akce a prezentaci. Ta je zatím jen od mé maličkosti, prezentace Honzy Bindra (téma: Propagace e-shopu) a Marka Žáčka (téma: PPC reklama zaměřená na produkty) budou k dispozici snad později.