Marketing jako pozitivní externalita

Ilustrace, kufr s nálepkamiNěkdy lze získat marketing bez vlastního zapříčinění. Někdy je toho marketingu dokonce řádný ranec. Kdo by ještě před rokem věděl, že v Litoměřicích je vazební věznice? Po ubytování pana Ratha o tom píší i na mapách. Zadarmo.

A nebo Česká Třebová. Víte, kde tato obec je na mapě České republiky? Svou velikostí se podobá např. Bílině a přitom o ní denně mluví snad tisíckrát nádražní rozhlasy po celé republice.

Z toho důvodu se těším, až u nás ve firmě založíme vlakovou zastávku. Aby byl efekt opravdu dobrý, založíme rovnou dvě. Jen si to představte, tisíce uší uslyší denně z nádražních rozhlasů: „…Na druhou kolej přijíždí vlak, který dále pokračuje ve směru Brno, Kohoutovice, Besteto zastávka, Besteto hlavní nádraží…“.

Komentáře ke článku Marketing jako pozitivní externalita
Jiří Homola (bez ověření) 11. 2. 2013 11:55

Budeme zastávka na znamení? :)

Michal Janík 2 (bez ověření) 22. 4. 2013 12:08

První testík.

Michal Janík 2 (bez ověření) 22. 4. 2013 12:10

A co odpověď?

Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
zel_ná: