(Ne)konference: výzva sponzorům

Množství peněz, které nastřádáme do společné kasy nekonference, nám určí, jak moc budeme moci utrácet za spotřební materiál, zda budeme moci půjčit profi projektor, nebo jen obyčejný, zda uděláme „camrátka“ na pamětnou atd. Budu rád, když zvážíte svůj firemní příspěvek a pomůžete nám s přípravou akce.

O nekonferenci

Setkání odborné veřejnosti, která se věnuje marketingu na internetu. Tak by se stručně dala nekonference popsat. Více o minulé nekonferenci se dozvíte zde, základní informace o té aktuální zde. Pokud vám přijde divné, že informuji o sponzoringu nyní, když ještě není upřesněno téma, pak vězte, že mne k tomu vede jednak to, že ještě máme účetní rok 2012 a některé firmy právě finišují marketingové rozpočty na rok 2013, jednak to, že zatímco příprava účastníků bude rychlá, rozhodovací procesy některých firem jsou pomalé.

Plnění pro sponzory nekonference

  • Prezentace na akci – přesná podoba je k diskusi, ve hře jsou zejména roll-upy na akci, nebo začlenění loga do společných tisků akce.
  • Prezentaci na blozích, kde bude akce propagována – pravděpodobně tento a dále blog Besteto.cz.

Cena sponzoringu

Minimální výše sponzorského příspěvku činí 20 tis. Kč bez DPH. Na tuto částku dostanete standardní fakturu. Účetní náležitosti jsou věcí dohody. Slůvko minimální značí to, že pokud víte, kolik práce s pořádáním akce je a chcete přispět vyšší částkou, můžete.

S dotazy mne prosím neváhejte kontaktovat.

Komentáře ke článku (Ne)konference: výzva sponzorům
Tomáš Hojgr (bez ověření) 1. 1. 2013 21:38

Ahoj Michale,
minimální výše sponzorského příspěvku činí 20 tis. Kč bez DPH ???

Kdyby se ten limit posunul, dej vědět. Rád bych přispěl třeba 10 tis. + DPH

Michal Janík 2. 1. 2013 09:58

Jsi Hodný Tomáši. Děkuji.

Pokud máte podobný názor jako Tomáš, napište mi prosím.

Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
fial_vá: