@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Množství peněz, které nastřádáme do společné kasy nekonference, nám určí, jak moc budeme moci utrácet za spotřební materiál, zda budeme moci půjčit profi projektor, nebo jen obyčejný, zda uděláme „camrátka“ na pamětnou atd. Budu rád, když zvážíte svůj firemní příspěvek a pomůžete nám s přípravou akce.
Setkání odborné veřejnosti, která se věnuje marketingu na internetu. Tak by se stručně dala nekonference popsat. Více o minulé nekonferenci se dozvíte zde, základní informace o té aktuální zde. Pokud vám přijde divné, že informuji o sponzoringu nyní, když ještě není upřesněno téma, pak vězte, že mne k tomu vede jednak to, že ještě máme účetní rok 2012 a některé firmy právě finišují marketingové rozpočty na rok 2013, jednak to, že zatímco příprava účastníků bude rychlá, rozhodovací procesy některých firem jsou pomalé.
Minimální výše sponzorského příspěvku činí 20 tis. Kč bez DPH. Na tuto částku dostanete standardní fakturu. Účetní náležitosti jsou věcí dohody. Slůvko minimální značí to, že pokud víte, kolik práce s pořádáním akce je a chcete přispět vyšší částkou, můžete.
S dotazy mne prosím neváhejte kontaktovat.
Ahoj Michale,
minimální výše sponzorského příspěvku činí 20 tis. Kč bez DPH ???
Kdyby se ten limit posunul, dej vědět. Rád bych přispěl třeba 10 tis. + DPH
Jsi Hodný Tomáši. Děkuji.
Pokud máte podobný názor jako Tomáš, napište mi prosím.