Přijďte na nekonferenci o personalizaci e-shopů

Přijměte prosím mé pozvání na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014. Pozvali jsme řečníky z předních firem zabývající se personalizací i automatizací marketingových kampaní především e-shopů a cítím, že osobní diskuse s nimi bude parádní.

Proč právě personalizace

Protože o ni všichni mluví a opravdu promakaně ji dělá málokdo. Vlastně mi to připomíná situaci, kdy jsme před dvěma lety připravovali první nekonferenci o Heurece, Zboží.cz a spol. Tehdy byl obor vyhledávačů zboží taky v plenkách a podívejte se, kde je dnes.

A pár důvodů proč personalizace:

  • protože má vliv na konverzní poměr a ten má dopad na rentabilitu kampaní a ta na váš zisk...
  • protože již „personalizujete“ reklamy v Skliku, AdWords, prodavače na prodejně, tak proč nepersonalizovat web, když tudy jinak utíkají peníze
  • protože jsou hosté, se kterými jednáme, skutečně zajímaví

Další postup

Projděte si podrobnosti na stránce o nekonferenci. Najdete tam i odkazy na stručná představení jednotlivých řečníků (která postupně přibývají na blogu Besteta) a budu rád, když se na nekonferenci 15. dubna setkáme.

Pokračujte na web s informacemi o nekonferenci.

Komentáře ke článku Přijďte na nekonferenci o personalizaci e-shopů
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
zelen_: