@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Jak připravit textový popis zboží, anotaci kategorie, aktualitu na firemní blog, PR článek, jak pracovat s obrázky zboží i fotit či upravovat je, tipy pro práci s videem... Proud návodů a rad jak připravit obchodně účinný obsah e-shopu byl opravdu vydatný. Plné dvě hodinky nám copywriterka Alena Nekvapilová ukazovala jak správně zaujmout naše zákazníky.
Parádní výklad doplnila moje maličkost o vysvětlení modelu AIDA, který ukázal důvody proč se kvalitnímu obsahu e-shopu věnovat a na závěr jsme si vysvětlili význam obsahu v optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a krátce přiblížil výhody a rizika automatického importu zboží do e-shopu.
13. března | Workshop o přístupnosti internetových stránek |
20. března | Školení optimalizace pro vyhledávače zboží |
27. března | Školení 24 skvělých tipů jak propagovat e-shop za pár kaček |