3 věci, co byste měli vědět, až řekne Váš SEO koumák, že Vám na Seznamu klesly pozice...

Přijde-li váš SEO koumák s fňukáním, že Seznam.cz změnil svůj algoritmus a vy nejste ve výsledcích vyhledávání první, měli byste vědět:

  • že řeší pozice ve výsledcích vyhledávání namísto vašich tržeb
  • že plánuje svou práci v krátkém časovém horizontu
  • že používá metody, které vám přinášejí užitek krátkodobě a jejich dlouhodobý přínos není jistý.

Laskavým slovem ho povzbuďte a vězte, že vaši zákazníci si Vás najdou i na Seznamu i na Google i jinde. Tedy najdou si Vás, pokud máte známý brand, pokud mají důvěryhodné doporučení, pokud ví, že jste v daném oboru dobří...

...a pokud prodáváte stejné zboží jako stovky jiných e-shopů, za stejnou cenu, s minimální přidanou hodnotou pro koncového zákazníka...

...tak radši běžte dělat něco smysluplnějšího.

Komentáře ke článku 3 věci, co byste měli vědět, až řekne Váš SEO koumák, že Vám na Seznamu klesly pozice...
Michal Janík 4. 8. 2014 21:46

Napsáno v záchvatu lítosti nad tím, jak update vyhledávání Seznamu přinesl (opět) fňukání šikovných lidí nad věcmi, které jsou, dle mého názoru, druhořadé.

Patrik (bez ověření) 27. 9. 2014 10:26

No nevim zda mi ma byt jedno jestli chodi 500 navstev nebo jen 50 to ma vyrazny vliv na zisky pak se resi konverzni pomere. Seznam je porad dost dulezity v cesku a rozhodne bych na seo konzultanta neutocil.

Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
čern_: