@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Aktivní bidding jako nástroj navýšení tržeb e-shopu, měření konverzí, nebo třeba novinky v lokalizaci zákazníka – vybírám z témat, která si pro nás na (ne)konferenci Vyhledávače zboží 2012 připraví Kamil Demuth a Jitka Komárková z Heureky.
Zeptal jsem se Kamila, co si pro nás na Vyhledávače zboží 2012 Heureka připraví. Odpověděl takto:
Kdo se v oboru pohybuje, ví, jak zajímavá tato témata jsou. Obzvlášť pokud o nich budou mluvit přímo pracovníci Heureky osobně. Budeme se jich tak moci zeptat na vše pěkně do detailu!
Ještě nejste na Vyhledávače zboží 2012 přihlášení? Tak si přečtěte detaily a přihlaste se >>