Co představí Heureka.cz na Vyhledávačích zboží 2012

Kufr ilustrační

Aktivní bidding jako nástroj navýšení tržeb e-shopu, měření konverzí, nebo třeba novinky v lokalizaci zákazníka – vybírám z témat, která si pro nás na (ne)konferenci Vyhledávače zboží 2012 připraví Kamil Demuth a Jitka Komárková z Heureky.

O příspěvku Heureky podrobněji

Zeptal jsem se Kamila, co si pro nás na Vyhledávače zboží 2012 Heureka připraví. Odpověděl takto:

  • Bidding + měření konverzí – cesta k optimalizaci nákladů na Heurece.
  • Lokalizace zákazníka – nová funkce obchodů poblíž s daty z dostupnostní­ho feedu.
  • HeurekaPoint – představení výdejních míst pro internetové obchody.
  • Ověřeno zákazníky – widgety, export recenzí na stránky shopů, jak správně reagovat na recenze, ShopRoku 2012.

Kdo se v oboru pohybuje, ví, jak zajímavá tato témata jsou. Obzvlášť pokud o nich budou mluvit přímo pracovníci Heureky osobně. Budeme se jich tak moci zeptat na vše pěkně do detailu!

Ještě nejste na Vyhledávače zboží 2012 přihlášení? Tak si přečtěte detaily a přihlaste se >>

Komentáře ke článku Co představí Heureka.cz na Vyhledávačích zboží 2012
Anonym (bez ověření) 30. 5. 2012 06:44
proč jste ze svých robots.txt stáhli informaci Request-rate ??? měli jste snad problémy s její zneužívání pro přetížení serverů ???
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
_ranžová: