@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
…A ještě jeden pohled by nám na nekonferenci Vyhledávače zboží 2012 chyběl. Tedy kdybychom nepožádali o příspěvek z druhé strany "marketingové barikády". Jak se optimalizuje inzerce pro vyhledávače zboží v ČR? Poví nám pan Mergado.
Pan Mergado je specialista na optimalizaci inzerce ve vyhledávačích zboží, ať už jde o Zboží.cz, Heureku, nebo třeba Hledejceny.cz. Kdo o Mergadovi slyšel, ví, že je to webová aplikace. Příspěvek tedy přednese „v zastoupení“. Mluvit s námi bude Vladimír Přichystal, Mergadův blízký spolupracovník.
O přednášce nyní víme to, že Láďa nás s Mergadem seznámí. Vysvětlí tedy princip a ukáže problémy, které při správě inzerce řeší nejčastěji. Ty jsou často prvnímu pohledu skryté uvnitř datových XML, nahlédnout dovnitř tak bude nadmíru zajímavé.
Aby to neměl Láďa tak jednoduché, může být fajn si na něho připravit otázky. Na to si můžete vyzkoušet Mergadův audit, nebo třeba přímo samotný pracovní účet. Otázky pište prosím, tak jako obvykle, sem do komentáře.
Na pokud na akci ještě nejste přihlášeni, tak se prosím přihlaste >>