Čtvrté logo na kufru akce Vyhledávače zboží 2012 odkryto, seznamte se s panem Mergadem!

Kufr pro akci Vyhledávače zboží 2012 se čtyřmi logy

…A ještě jeden pohled by nám na nekonferenci Vyhledávače zboží 2012 chyběl. Tedy kdybychom nepožádali o příspěvek z druhé strany "marketingové barikády". Jak se optimalizuje inzerce pro vyhledávače zboží v ČR? Poví nám pan Mergado.

O panu Mergadovi

Pan Mergado je specialista na optimalizaci inzerce ve vyhledávačích zboží, ať už jde o Zboží.cz, Heureku, nebo třeba Hledejceny.cz. Kdo o Mergadovi slyšel, ví, že je to webová aplikace. Příspěvek tedy přednese „v zastoupení“. Mluvit s námi bude Vladimír Přichystal, Mergadův blízký spolupracovník.

O přednášce

O přednášce nyní víme to, že Láďa nás s Mergadem seznámí. Vysvětlí tedy princip a ukáže problémy, které při správě inzerce řeší nejčastěji. Ty jsou často prvnímu pohledu skryté uvnitř datových XML, nahlédnout dovnitř tak bude nadmíru zajímavé.

Aby to neměl Láďa tak jednoduché, může být fajn si na něho připravit otázky. Na to si můžete vyzkoušet Mergadův audit, nebo třeba přímo samotný pracovní účet. Otázky pište prosím, tak jako obvykle, sem do komentáře.

Na pokud na akci ještě nejste přihlášeni, tak se prosím přihlaste >>

Komentáře ke článku Čtvrté logo na kufru akce Vyhledávače zboží 2012 odkryto, seznamte se s panem Mergadem!
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
čern_: