O budoucnosti vyhledávačů zboží nám poví David Folprecht ze Srovnáme.cz

Kufr vyhledávače zboží 2012 s logy Zboží.cz, Heureka.cz, Srovnáme.cz, Hledejceny.cz, Mergado.cz

Kam se bude v blízké budoucnosti ubírat trh vyhledávačů zboží v ČR? Zamyslí se David Folprecht ze Srovnáme.cz na akci Vyhledávače zboží 2012. Přečtěte si o Davidově příspěvku víc.

O přednášejícím

David Folprecht založil vyhledávač zboží Srovnáme.cz ještě při studiích na vysoké škole. Postupem času se ze Srovnáme.cz stal významný vyhledávač zboží, který soupeří s Hledejceny.cz, Hyperzbožím a Google Nákupy o pozici trojky na českém trhu.

O přednášce

David má s trhem vyhledávačů zboží dlouholeté zkušenosti. Pro nás si připraví příspěvek kapku vizionářský – pohlédne do sousedního Německa, seznámí nás s poměry na trhu a postaví na tom odhad budoucího vývoje tady u nás v ČR. Co nás čeká za rok či za dva? Jsou cílové ceny prokliků v rozmezí 6 - 8 Kč konečné, nebo ještě porostou? Tyto a další otázky zkusí zodpovědět ve svém příspěvku na akci Vyhledávače zboží 2012, která proběhne první červnové úterý v Brně.

Termín, podrobné informace a přihlášky na akci zde >>

Komentáře ke článku O budoucnosti vyhledávačů zboží nám poví David Folprecht ze Srovnáme.cz
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
oranž_vá: