Ročenka vyhledávače zboží v ČR, za rok 2011 – výzva vyhledávačům!

Pojďme sestavit ročenku, která by mapovala loňský rok, na trhu vyhledávačů zboží. Pojďme sepsat základní statistické informace a důležité události o klíčovém odvětví prodeje na internetu!

O ročence

Cílem je vydat publikaci, která shrne:

  • základní statistické informace o trhu vyhledávačů zboží,
  • zachytí rok 2011 očima samotných vyhledávačů.

K čemu je to dobré

Zatímco např. o SEO jsou popsány kvanta stran textu, o vyhledávačích zboží je informací pomálu. Cílem je přitom sestavit informační zdroj s vysokou kvalitou a prvkem objektivity.

O sestavování ročenky

Rádi bychom zachytili obraz trhu co nejvíce kompletní. Vedle vůdců trhu Heureka.cz a Zboží.cz by tak měla ročenka obsahovat informace i o ostatních subjektech. Podrobné zmapování trhu bude napínavou detektivkou.

Proč tato veřejná výzva

Ani my neznáme české vyhledávače zboží 100% všechny. Pokud provozujete takový vyhledávač, přijměte prosím naši výzvu a kontaktujte nás. Pomozte nám zachytit rok 2011 co nejvíce kompletní.

Děkujeme.

Komentáře ke článku Ročenka vyhledávače zboží v ČR, za rok 2011 – výzva vyhledávačům!
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
_lutá: