Přijďte si popovídat o vyhodnocování reklamních investic malého e-shopu na Brněnský Barcamp!

Chystáte se na Brněnský Barcamp? Ano? V tom případě si přijďte popovídat o měření obchodních výsledků e-shopu a vyhodnocování rentability investic do reklamy. Budeme se totiž bavit na téma "Jak nakupovat reklamu pro e-shop a neprodělat kalhoty“.


Co nás čeká?

Povíme si jak vyhodnocovat investice do reklamy. Ukážeme se postupy, které by měl zvládnout i běžný majitel e-shopu či manažer. Řeč by měla padnout např. na:

  • Google Analytics,
  • značení reklamních kampaní,
  • účetní výsledky e-shopu,
  • zpracování velkého objemu analytických dat,
  • rozhodování na základě statistických dat.

Jaký bude formát „přednášky“?

Diskuse mezi kolegy z oboru, na které zazní víc než jeden názor na daný problém. To je cíl bloku Jak nakupovat reklamu pro e-shop a neprodělat kalhoty. Budu rád, když si připravíte své otázky a problémy z praxe. Právě vy totiž rozhodnete, zda skončí naše setkání jako bezva tvůrčí dílna.

Na shledanou v sobotu na brněnském Barcampu – ráno v 9:00 v Comm Room, nebo na chodbách a přednáškách brněnské FIT!

Komentáře ke článku Přijďte si popovídat o vyhodnocování reklamních investic malého e-shopu na Brněnský Barcamp!
Michal Janík 16. 10. 2011 07:48
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
_ůžová: