@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Že vám situace, kdy umístíte na stránky chybný měřící kód Google Analytics, přijde nesmyslná? Stačí zkopírovat na nový web šablonu z jiného webu a chyba je na světě. Podívejme se společně jak tomuto jednoduše zabránit.
Google Analytics přijímají data z JavaScriptového majáku, který je umístěn na stránkách. Pokud umístíte na web maják s chybným ID, mohou se vám informace o webu připisovat na zcela jiný účet. Tomu zabráníte pomocí následujícího filtru:
- Vlastní filtr --> Zahrnout
- Pole filtru: Hostname
- Vzor filtru: mujweb\.cz
- Rozlišovat malá a velká písmena: Ne
Do pole Vzor filtru doplňte doménu svého webu. Nezapomeňte přitom na to, že pole podporuje regulární výrazy.
Uplatnění najde tento typ filtru i jinde, než v uvedeném případě. Díky regulárním výrazům lze nastavit sledování různých částí webu: subdomén, vybraných adresářů, či URL.
V příštím díle seriálu o filtrech Google Analytics si povíme o jak z odkazujících zdrojů vytvořit nové médium a na příkladě vyhledávačů zboží si ukážeme, proč to může být výhodné.