@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
O velikém významu dobrého načasování inzerce jsme si tu psali dříve a padla řeč na to, že v případě katalogu Firmy.cz je důležité jak načasování inzerce, tak to, kdy budeme inzerci poptávat. Dnes mám pro vás hádanku na toto téma.
Ve které kategorii vzrostla návštěvnost za poslední měsíc o více než 300 %?
Printscreen návštěvnosti kategorie byl pořízen 2. listopadu 2010.
Chytrý inzerent, který objednal inzerci v této kategorii jako doplňkové na začátku října, za ni zaplatil 5.000 Kč, zatímco dnes by to byl dvojnásobek.
Napište svůj tip do komentáře!
Tomu říkám rychlost! Deset minut po zveřejnění článku správná odpověď. Skutečně šlo o kategorii Auto-moto > Auto-moto služby > Autoservisy > Pneuservisy Díky Michale za ni!
Hádanka č. 2
Asi to bylo příliš lehké. Mám tu pro vás tedy druhou hádanku. Poznáte o kterou kategorii jde nyní? Napovím pouze to, že v říjnu vzrostla její návštěvnost na cca 150 %.
Těším se na vaše tipy!