Hádanka pro dobré internetové marketéry

O velikém významu dobrého načasování inzerce jsme si tu psali dříve a padla řeč na to, že v případě katalogu Firmy.cz je důležité jak načasování inzerce, tak to, kdy budeme inzerci poptávat. Dnes mám pro vás hádanku na toto téma.

Poznáte o kterou kategorii katalogu Firmy.cz jde?

Ve které kategorii vzrostla návštěvnost za poslední měsíc o více než 300 %?

Printscreen návštěvnosti kategorie byl pořízen 2. listopadu 2010.

Chytrý inzerent, který objednal inzerci v této kategorii jako doplňkové na začátku října, za ni zaplatil 5.000 Kč, zatímco dnes by to byl dvojnásobek.

  • První nápověda: klíč k odpovědi je v sezónnosti zboží.
  • Druhá nápověda: jde o vysoce konkurenční trh.

Napište svůj tip do komentáře!

Komentáře ke článku Hádanka pro dobré internetové marketéry
Michal Wiglasz (bez ověření) 2. 11. 2010 09:34
Tak co bych si netipnul… Zimní pneu?
Tomas Rauch (bez ověření) 2. 11. 2010 09:41
škoda, že jsem druhej, ale je to jasné, jsou to PNEU...
Michal Janík 2. 11. 2010 09:53

Tomu říkám rychlost! Deset minut po zveřejnění článku správná odpověď. Skutečně šlo o kategorii Auto-moto > Auto-moto služby > Autoservisy > Pneuservisy Díky Michale za ni!

Hádanka č. 2

Asi to bylo příliš lehké. Mám tu pro vás tedy druhou hádanku. Poznáte o kterou kategorii jde nyní? Napovím pouze to, že v říjnu vzrostla její návštěvnost na cca 150 %.

Těším se na vaše tipy!

Petr Řezníček (bez ověření) 3. 11. 2010 17:53
tohle je bez pochyby dušičková vazba :)
Michal Janík 3. 11. 2010 22:40
Díky za tip Petře, dušičky to ale nejsou :o)
Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
ž_utá: