PPC reklama

Sklik: Jirka Chomát

Sklik: Jirka Chomát
Zpětná vazba po (ne)konferenci Vyhledávače zboží 2013.

PPC reklama pro EKOzboží.cz

Ukázka PPC reklamy Sklik
Stovky kvalitních uživatelů jsme přivedli na stránky e-shopu EKOzboží.cz díky dobrému nastavení PPC reklamy. Kromě tradičních PPC systémů Sklik a Google AdWords jsme využili také menší Etarget a adFOX. To vše při atraktivních nákladech pro klienta.

EKOzboží.cz je přední prodejce zboží ekologicky šetrného a vybavení k úspoře energií v domácnostech. Na trhu působí e-shop od roku 2008, jeho historie je však spojena s odborným portálem EnviWeb.cz, který je na českém internetu více než deset let.

O PPC reklamě pro EKOzboží.cz

Nové uživatele jsme oslovili díky spuštění PPC reklamy ve čtyřech PPC systémech. Spuštění reklam však probíhalo postupně. Nejprve jsme spustili reklamu v Skliku, kde klient již měl vytvořený účet a finanční prostředky. Na základě výsledků Skliku pak byla spuštěna reklama také v AdWords.

Menší PPC systémy a obsahová síť

O tom, že dnes v ČR panují Sklik a AdWords není pochyb. Doporučili jsme však otestovat i menší reklamní systémy Etarget a adFOX. Důležité bylo také rozšíření Google AdWords z vyhledávání do obsahové sítě. Ta má zcela odlišný charakter a umožňuje oslovení řady dalších uživatelů.

Výsledky PPC reklamy

Díky postupnému spouštění a testování reklam byla PPC reklama od počátku rentabilní a začlenila se pevně mezi marketingové nástroje klienta. Za zmínku stojí událost, kdy se nám podařilo díky PPC zvýšit prodej jednoho zboží tak, že nečekaně došla jeho skladová zásoba.

  • Termín: pravidelně od dubna 2010,
  • Kontaktní osoba: Ing. Radek Janoušek, jednatel
  • Web: www.ekozbozi.cz

Chcete vědět, jak by mohla PPC reklama pomoci prodat váš sortiment? Napište nám. Rádi vám poradíme!