@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
EKOzboží.cz je přední prodejce zboží ekologicky šetrného a vybavení k úspoře energií v domácnostech. Na trhu působí e-shop od roku 2008, jeho historie je však spojena s odborným portálem EnviWeb.cz, který je na českém internetu více než deset let.
Nové uživatele jsme oslovili díky spuštění PPC reklamy ve čtyřech PPC systémech. Spuštění reklam však probíhalo postupně. Nejprve jsme spustili reklamu v Skliku, kde klient již měl vytvořený účet a finanční prostředky. Na základě výsledků Skliku pak byla spuštěna reklama také v AdWords.
O tom, že dnes v ČR panují Sklik a AdWords není pochyb. Doporučili jsme však otestovat i menší reklamní systémy Etarget a adFOX. Důležité bylo také rozšíření Google AdWords z vyhledávání do obsahové sítě. Ta má zcela odlišný charakter a umožňuje oslovení řady dalších uživatelů.
Díky postupnému spouštění a testování reklam byla PPC reklama od počátku rentabilní a začlenila se pevně mezi marketingové nástroje klienta. Za zmínku stojí událost, kdy se nám podařilo díky PPC zvýšit prodej jednoho zboží tak, že nečekaně došla jeho skladová zásoba.
Chcete vědět, jak by mohla PPC reklama pomoci prodat váš sortiment? Napište nám. Rádi vám poradíme!