@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
EKOzboží.cz je přední prodejce zboží ekologicky šetrného a vybavení k úspoře energií v domácnostech. Na trhu působí e-shop od roku 2008, jeho historie je však spojena s odborným portálem EnviWeb.cz, který je na českém internetu více než deset let.
„Oslovit uživatele, kteří již dříve v e-shopu nakoupili.“ Tuto myšlenku jsme nadnesli během pravidelné přípravy marketingového plánu. Schválení e-mailového zpravodaje přineslo návrh strategie, přípravu obsahu e-mailů, to vše v úzké spolupráci s klientem. Díky přehlednému komunikačnímu systému bylo jednoduché veškerá opatření vzájemně zkontrolovat a schválit.
Pro rozeslání e-mailového zpravodaje byl zvolen vlastní e-mailingový nástroj, který podává důležité statistiky o výsledcích rozesílky. Bylo tak možné zhodnotit například kolik uživatelů e-mail otevřelo, kolik z nich prokliklo na stránky e-shopu či jak je zaujaly různé části obsahu.
Dobré výsledky se dostavily hned po prvním vydání e-mailového zpravodaje. Zpravodaj se osvědčil natolik, že uživatele informuje o důležitých novinkách pravidelně.
Chcete bližší informace o tom, jak pomáhá našim zákazníkům e-mail marketing? Napište nám. Rádi vám poradíme.