Naši spokojení zákazníci.

Spokojení zákazníci jsou důkazem kvality našich řešení. Přečtěte si o zajímavých projektech na kterých pracujeme, nebo jsme v minulosti pracovali. Přečtěte si, jak byli naši zákazníci spokojeni.

Zpětná vazba Michala Hurtaly o vyhledávačích zboží.
Zpětná vazba po (ne)konferenci Vyhledávače zboží 2013.
Zpětná vazba na školení vyhledávačů zboží.
Zpětná vazba o vyhledávání zboží.
Zpětná vazba na Barcamp Ostrava 2012.
Pro společnost SolidCAM CZ, s. r. o., významného dodavatele softwaru pro strojírenskou výrobu, jsme v rámci marketingové strategie připravili také audit inzerce v katalogu Firmy.cz. Klient v katalogu Firmy.cz inzeroval, a to bezplatnou formou. Jeho inzerce se tak vypisovala za placenými zápisy a neobsahovala logo, ani žádné reklamní formáty...
Náhled vylepšení inzerce Firmy.cz podle Google Analytics
Aktivní diskuse s uživateli Facebooku přinesla portálu EnviWeb.cz stovky návštěv a příznivá hodnocení uživateli. Pomohli jsme tak zlepšit reputaci tradičního zpravodajského portálu zaměřeného na životní prostředí a jeho ochranu.
Facebook stránka je důležitá součást využívání sociálních médií.
Stovky kvalitních uživatelů jsme přivedli na stránky e-shopu EKOzboží.cz díky dobrému nastavení PPC reklamy. Kromě tradičních PPC systémů Sklik a Google AdWords jsme využili také menší Etarget a adFOX. To vše při atraktivních nákladech pro klienta.
Ukázka PPC reklamy Sklik
Pravidelný e-mailový zpravodaj jsme připravili pro EKOzboží.cz, renomovaný e-shop zaměřený na ekologicky šetrné výrobky. Dobré výsledky se dostavily ihned po rozeslání prvního zpravodaje. Vzrostla aktivita zákazníků jak při výběru, tak při nákupu zboží.
Více uživatelů z fulltextových vyhledávačů jsme přivedli na stránky portálu o životním prostředí EnviWeb.cz. Nezůstalo však jen u SEO, pomohli jsme vylepšit použitelnost portálu, navrhnout nové funkce či dále šířit jeho dobré jméno.
Hlavní stránka portálu prošla tako optimalizací pro vyhledávače.