@JanKrajhanzl @michalillich Vzhledem k tomu, že klíčové věci mne do života naučil @pionyr, tak by na tom až zase tolik nezáleželo
Pro společnost SolidCAM CZ, s. r. o., významného dodavatele softwaru pro strojírenskou výrobu, jsme v rámci marketingové strategie připravili také audit inzerce v katalogu Firmy.cz. Klient v katalogu Firmy.cz inzeroval, a to bezplatnou formou. Jeho inzerce se tak vypisovala za placenými zápisy a neobsahovala logo, ani žádné reklamní formáty.
Na základě analýzy byl připraven návrh nové podoby inzerce v katalogu Firmy.cz, který obsahoval:
V úzké spolupráci se zákazníkem byl připraven reklamní text inzerátu.
Důraz byl při návrhu kladen jak na správné zacílení inzerce na cílové zákazníky, tak na rentabilitu. Na základě podkladů jsme aktualizaci inzerce dojednali s obchodním zástupcem provozovatele katalogu Firmy.cz a ověřili správnost inzerce po jejím spuštění.
Audit inzerce v katalogu Firmy.cz byl součástí komplexní marketingové strategie. Dlouhodobě tak pro zákazníka inzerci sledujeme v rámci pravidelných měsíčních statistik.
Ihned po spuštění nové inzerce došlo k růstu návštěvnosti stránek klienta. To umožnilo oslovení většího počtu potenciálních zákazníků vlastními internetovými stránkami klienta a potvrzuje lepší zásah cílové skupiny inzercí v rámci Firmy.cz. Vzhledem k tomu, že koncovými zákazníky SolidCAM CZ, s. r. o. jsou firemní odběratelé, má toto zlepšení zásadní význam.
Výsledky vylepšení inzerce v katalogu Firmy.cz bezprostředně po její změně.
→ Rádi byste získali z katalogu Firmy.cz více zákazníků? Rádi vám poradíme – napište nám!