E-mail marketing

E-mailový zpravodaj EKOzboží.cz

E-mailový zpravodaj EKOzboží.cz
Pravidelný e-mailový zpravodaj jsme připravili pro EKOzboží.cz, renomovaný e-shop zaměřený na ekologicky šetrné výrobky. Dobré výsledky se dostavily ihned po rozeslání prvního zpravodaje. Vzrostla aktivita zákazníků jak při výběru, tak při nákupu zboží.

EKOzboží.cz je přední prodejce zboží ekologicky šetrného a vybavení k úspoře energií v domácnostech. Na trhu působí e-shop od roku 2008, jeho historie je však spojena s odborným portálem EnviWeb.cz, který je na českém internetu více než deset let.

O přípravě e-mailingu

„Oslovit uživatele, kteří již dříve v e-shopu nakoupili.“ Tuto myšlenku jsme nadnesli během pravidelné přípravy marketingového plánu. Schválení e-mailového zpravodaje přineslo návrh strategie, přípravu obsahu e-mailů, to vše v úzké spolupráci s klientem. Díky přehlednému komunikačnímu systému bylo jednoduché veškerá opatření vzájemně zkontrolovat a schválit.

Rozesílka e-mailového zpravodaje

Pro rozeslání e-mailového zpravodaje byl zvolen vlastní e-mailingový nástroj, který podává důležité statistiky o výsledcích rozesílky. Bylo tak možné zhodnotit například kolik uživatelů e-mail otevřelo, kolik z nich prokliklo na stránky e-shopu či jak je zaujaly různé části obsahu.

Výsledky e-mailového zpravodaje

Dobré výsledky se dostavily hned po prvním vydání e-mailového zpravodaje. Zpravodaj se osvědčil natolik, že uživatele informuje o důležitých novinkách pravidelně.

  • Termín: pravidelně od dubna 2010,
  • Kontaktní osoba: Ing. Radek Janoušek, jednatel
  • Web: www.ekozbozi.cz

Chcete bližší informace o tom, jak pomáhá našim zákazníkům e-mail marketing? Napište nám. Rádi vám poradíme.