Že děláme v týmu pana Mergada na opravdu pokročilých marketingových metodách, jsem měl pocit před rokem. Krotili jsme množství dat a stavěli algoritmy, které patřily do světa business intelligence. Uplynul rok a já koukám, že řešíme triviální věci...
Být dobrým zákazníkem je umění, které přináší svým nositelům hmotné výhody a duševní uspokojení. Zkrátka dobrý zákazník je cool. Vážený zákazníku, přijmi prosím tuto vhozenou rukavici a přečti následující výzvu až do konce.
Na ShopRoku Meeting jsme si ve čtvrtek povídali o propagaci internetové nákupní galerie NEJCENY.cz. Na praktickém příkladu jsme si ukázali opatření, uskutečněná za jeden měsíc, včetně jak úspěchů, tak toho, co se nestihlo plně. Řeč přišla na vyhledávače zboží, ochranu osobních údajů, PPC reklamu, SEO, rychlost načítání webu, Firmy.cz a zakončili jsme vše úvahami nad rentabilitou jednotlivých opatření.
Význam Osnov pro fulltextové vyhledávání Seznamu je maličký v porovnání s tím, jak mohou tyto Osnovy pomoci cílové internetové stránce. Přečtěte si proč.